23 DECEMBER = 1 DAG KVAR! :D

Tjaooo!

Vaknade runt 10 över 11 idag, det var skönt att sova lite längre idag än igår!
Varför ska jag drömma om samma person 100000 gånger?
Aja, det gör inte så mkt men det är tråkigt när man vaknar..
Dagen blir nog att lämna julklapp till Mattias och Andreas! :)
Hahaha, Mattias julklapp är lite udda! :D
Men Andreas är lite mer normal! :)
Då följer Annie med, och Amanda? jag vet inte
Så efter det vet jag inte vad jag ska göra, ska va fråga om Annie har lust att va med mig!
Trodde vi skulle fira jul med mina andra kusiner och farmor och farfar men det skulle vi göra på annandagjul tror jag det heter.

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DET ÄR JULAFTON IMORGON! :D
TINA GRIBERG ÄLSKAR JULEN! :)
OCH JAG MÅSTE HA EN JULTOMTE ANNARS ÄR DET INGE KUL!
Jag kommer ihåg att jag var rädd för tomten när jag var mindre! xD

Men Tomten är söt! :)

Skriver mer sen skulle jag tro!
Men ha en jätte bra dag! :)
Kysssssss

Kommentarer
Postat av: hampus

klart Tomten är söt ! =D (jag ska va tomte img ^^)

2009-12-23 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0