20 december

Halloooo!

Vaknade vid tjugo i 11 idag när Tobias kom in i rummet och satte sig på mig, sen la han sig över mig?
Hahaha, så tog han min mobil och höll på att kolla mina låtar och skit.
Sen gick jag upp och kollade på TV, sen gjorde jag mig i ordning och kollade på Alvin och gänget, så himla söt film!
Sen skulle jag dammsuga på övervåningen, sen när jag skulle börja märkte jag att det var fullt i den där saken, så då ringde jag till mamma så fick hon hjälpa mig att fixa det!
Sen var det bara att börja dammsuga, snart ska jag vara med Hannah, ska bara byta kläder!
Och jag blev faktiskt riktigt nöjd med håret! Bara att utväxten fortfarande syns men skit samma!
Skriver mer sen!
Får se om det kommer bilder också!
Och jag ska lägga ut bild på mitt hår också så fort jag har tagit en ;)
Heheh, ha en bra dag!
Kyssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0