2 december


Andreas, Annie, Jag och Tobias på bild!

Hej!

Idag blev det skola, hände inte så mkt, onsdagar är dryga.
men fick reda på spanska provet idag, jag behövde inte göra hörförstålelsen (stavning?) för Anna är snäll!
Fick bara G på det, men på förra provet fick jag faktiskt VG, så jag är ändå ganska nöjd.
Har SO prov på fredag, så jag ska plugga nu har jag tänkt!
Sen vid 8 är det dans, då blir det att ta med alla kläder dit och träna!
Det blir super kul! :D
Skriver mer sen skulle jag tro!
smsa om det är något! :D
Pussssssssssssss


Kommentarer
Postat av: annie

vadå inte hemsk bild ? ;o

2009-12-02 @ 16:25:43
Postat av: hanne

omg va söööta:D jag dör:D

2009-12-02 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0