16 december

Hejj!

Tråkig dag, har inget mer att skriva!
Städat mitt rum och garderob typ hela tiden.
Har inte hunnit att blogga idag, men jag har inte ngt kul att säga ändå!
Vid 9 blir det att kolla på TV.
Och imorgon blir det boll och dans dag -.-
Då blir det att spela vollyboll, och sen dansa!...
Det blir säkert kul.
Skriver mer imorgon, kanske kommer bild!
Och jag har slutat lägga upp julbilder nu, för jag har inga kvar, och jag orkar inte ta nya!
Men a, det skaaaaaaa komma bilder på bloggen när jag har lust!
Har inge mer att skriva nu, jag är så himla trött nu för tiden, så jag orkar ingenting, men det är så gött för det är bara 2 DAGAR KVAR tills vi slutar, de blir riktigt gött!

Ha det bra!
Skriver kanske mer sen!
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0