15:58

Hej

kom nyss hem från kusin nu!

Fick av kusin...
- Presentkort på gina
- Godis
- Örhängen
- Något annat som jag inte vet vad det var riktigt.

Fick av Farmor och Farfar....
- 500 kr
- As goa sockor!

Blev mycket nöjd med det, nu är julen slut, och jag är hel nöjd! :)
Innan vi åkte till kusin var vi på bergvik en stund, Tobias och Pappa köpte en varsin jacka, as snygg var den, fast jag tyckte Tobias skulle köpa en brun typ, den var mycket snyggare!
Och sen satt jag och vänta i år när Tobias testa byxor -.-
Men dom han köpte var as snygga!
Sen åkte vi till kusin, hände inte så mycket, fick julklappar och en as god smörgåstårta! :)
Nu ska jag nog vara med Annie, för jag såg att hon smsa!
Skriver mer senare
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0