15 december

H E J !

Idag blev det först skola, hände inte så mkt, bara en hemsk sak!
Som jag inte berättar här.
Men du får krya på dig! <3
Efter skolan blev det att va med Hannah, vi spelade wiiiiii fit i typ 55555555 timmar.
Men det var faktiskt riktigt kul.
Och sen satt vi vid datorn, och min jävla dator är så jävla damp, så jag fick damp på den.
Hehehhe.
Sen åt jag, sen åkte Hannah hem, så spelade familjen lite wii typ, sen åkte jag och mamma till mormor och var där en stund, och jag höll på att somna, jag är så himla trött!
Och nu har jag nyss duschat och har tänkt att lägga mig!
Skriver mer i morgon!
Ha en bra kväll! :)
Kysssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0