14 december

Hejj.
Blir ingen jul bild idag, för jag sitter vid den andra datorn, som är såååååååååååååhär dryg.
Så a, men det får gå.
Dagen blev skola, hände typ ingenting,  och gjorde ingenting, spelade kort typ i flera timmar känns det som!
Sen efter skolan var jag med Annie, Amanda och Andreas, var i centrum för han skulle klippa sig kvart över 4 sa han, men när vi gick in så var det kvart över 5 så vi var där i typ 1 timme, sen frös min fötter fast, så jag, Annie och Amanda åkte hem, så åt jag, sen kom pappa hem med wii fit plattan som vi lämnade in för den var trasig, så jag testade den, så funkade den inte :o
Men sen efter ett tag fick jag igång den, så nu har jag nyss gjort lite saker!
Det är riktigt kul! :))
Nu vet jag inte vad jag ska göra!
Hör av er om någon vill va! ;)
Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0