13 december


Andreas, Annie, jag och Tobias

Hejj!
Vaknade as tidigt idag! :o
Även och jag somna vid halv 3 :o
Men jag gick upp och dryga vid TV lite, och gjorde mig i ordning och packa och sånt.
Vart och handlat lite också.
MEn nu snart ska jag åka till Hannah tror jag!
Så ska vi träna lite.
Sen vid halv 1 ska vi vara vid dansen och träna!
Sen åker vi till folketshus, och tränar där en gång, sen börjar det vid 3.
Och jag är sååååååååååååååååå här nervös, jag har ju världens jävla scenskräck!
Aja, jag hoppas det går bra.
Skriver mer sen när jag kommer hem tror jag!
Men ni får ha det bra!
Och ni är dumma som inte kommentera och sa vad ni tyckte igår -.-
ussssssssch.
Ajaaaaa, pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0