12 december


"tomten" och Tobias

Hejj

Dagen blev att pappa kom och väckte mig och fråga om jag skulle följa med och kolla hockey, och det ville jag inte! Så då gick jag upp, så blev det att ligga i soffan och kolla tv hela morgonen.
Och nu sitter jag här och skriver.
Sen blir det att vara med Hannah, då ska vi träna på dansen lite, för det är ju uppvisning i morgon, och jag är riktigt rädd, för jag har ju världens scenskräck, men man får hoppas på att det går bra!
Sen vet jag inte riktigt vad det blir, jag vill till ishallen och kolla sen, men hannah kommer nog inte vilja de, men jag vill, så jag får se hur det blir.
Nu ska jag snart fixa håret och så, och sen vänta på att jag kan va med hannah!
Ha det bra!
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0