10 december


Jag, och den här bilden är jätte ful.

Hejj.
Förlåt för jag har blivit så himla dålig på att blogga, men jag har inte haft tid, för det har vart himla mycket att göra nu för tiden.
Men nu är det lugnt! :))))))
Idag blev det skola, hände ingenting, sen på idrotten dansade vi till boll och dans dagen!
JAg dansade med Anton, och det var faktiskt lite små roligt! :)
Nu har jag nyss kommit hem typ, så nu blir det att äta, sen åkte iväg på konfa...
Så vi missar 30 min från dansen..
Så det är sista träningen med streeten idag, och nu börjar jag bli riktigt nervös också xD
Men det går nog bra!
Skriver mer sen TROR jag!

Och rösta på mig till veckans blogg också!
Man får fortfarande bara rösta 5 gånger! :)

Kyssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0