1 December


Jag och Tobias :D



Hejj!
Idag blev det skola, hände inte alls mkt, men sen kom jag på att jag skulle till tandläkaren, så jag försökte ringa mamma, men hon svarade aldrig, sen ringer hon på slöjden, så frågade jag när det var, så var det halv 2, så jag missade lite på idrotten.
Och det gick bra, inga hål, men hon tycker att jag äter för mkt surt, typ dricka och apelsiner och sån skit.
Så a, men jag vill inte sluta med coooola...
Så jag ska dricka ändå.
Nu pluggar jag lite, sen ska jag och mamma göra lussekatter, det blir riktigt myyyyyyys! :)
Efter det blir det att duscha sen plugga sen sova skulle jag tro!
Imorgon blir det Hannah tror jag?
Sen har vi dans vid 8, och det blir riktigt kul, ska träna på dansen med alla kläder då, det blir nog bra!
Bilder kommer på alla kläder någon dag!
Ha de bra!
Skriver kanske senare!
Pusssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur goa som helst ! <3 :DD

2009-12-01 @ 16:45:15
Postat av: Adde

Fett Söt:D

2009-12-01 @ 20:40:02
Postat av: You know !

Naw vad söt ;P

2009-12-01 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0