1 dag kvar, sen SLUT


Tina saknar sommaren!

Hallooo

dålig uppdatering idag, men jag har inte orkat, för jag är så himla trött.
dagen var rolig faktiskt, hade boll och dans dag, så vi spelade vollyboll, som jag hatar, och jag kan inte.
Först ville jag inte spela, sen höll alla på att tjata att jag var tvungen, då blev jag riktigt sur, men det var gå ut dit och känna sig allmänt dum.
Sen kändes det bättre och bättre, tror jag rörde bollen 3 eller 4 gånger.
Och vi vann alla matcher utom 1 -.-
Aja, sen dansade vi, och då dansade jag med Jonna!
Först var jag och Jonna rädd att vi inte skulle få dansa tillsammans men det gick bra ändå!
Och det var ju typ 300 pers elr något som dansade så det gick riktigt drygt.
Men det var kul ändå.
När jag kom hem pratade jag lite med Tobias, sen när han åkte gick jag in och duschade, sen låg i soffan och tog det lugnt tills jag var tvungen att åka på konfa sak.
Och det var faktiskt också ganska kul, lite drygt, men det är alltid roligt när det är roligt folk där ;)
Roligast var när vi skulle dansa xD
Hehehehe, a.
Nu gör jag inte så mkt, har nyss kollat på rådjur (Stavning?) som sprang på vägen.
Och snart har jag tänkt att gå in i duschen
Imorgon slutar viiiii!
Ska till kyrkan först sen åka till skolan och få betygen, sen åker jag till Annie, så ska jag Annie och Amanda göra typ julgodis om jag säger så!
Det gjorde vi förra året också, och det var riktigt mysigt då, så jag hoppas att det blir mysigt imorgon också!
Ska försöka ta lite kort också!
Kanske skriver mer sen, annars hörs vi imorgon när jag kommer hem från Annie! :)

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0